Регистрация




РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: ВСТУП
Последнее сообщение Волчица
19 окт 2015, 21:45

РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Вчення про Сотворення Світу
Последнее сообщение Волчица
19 окт 2015, 21:35

РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Вчення про Рід
Последнее сообщение Волчица
19 окт 2015, 21:34

РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Вчення про Праву, Яву і Наву
Последнее сообщение Волчица
19 окт 2015, 21:33

РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Вчення про Триєдність
Последнее сообщение Волчица
19 окт 2015, 21:32

РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Вчення про Полк Перунів
Последнее сообщение Волчица
19 окт 2015, 21:30

РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Вчення про Священну Суринію
Последнее сообщение Волчица
19 окт 2015, 21:27

РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Вчення про Велеса
Последнее сообщение Волчица
19 окт 2015, 21:26

РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Дощечка 1
Последнее сообщение Волчица
19 окт 2015, 21:17

РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Дощечка 2 А Предыдущая тема Сле
Последнее сообщение Волчица
19 окт 2015, 21:16




гороскоп


Фазы Луны (Москва)




Праздники славян

Языческие праздники

Православные праздники



Важные объявления!
Поздравляем
Марушка
Марушка
СИЛЬФ
СИЛЬФ
ivanenokEl
ivanenokEl


МЫ ТЕПЕРЬ НА
Пожалуйста зарегистрируйтесь чтобы увидеть ссылку

ТРЕБУЮТСЯ МОДЕРАТОРЫ ЗДЕСЬ!

ОБУЧЕНИЕ viewforum.php?f=1447

ГРУППА ТЕЛЕГРАММ
Пожалуйста зарегистрируйтесь чтобы увидеть ссылку
контакт
Пожалуйста зарегистрируйтесь чтобы увидеть ссылку


РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Вчення про Священну Суринію

ВЕТЕРАН
Аватар пользователя
Сообщений: 7276
Зарегистрирован: 13 окт 2014, 16:35

РІДНОВІРРЯ : Велесова книга: Вчення про Священну Суринію

Сообщение Волчица » 19 окт 2015, 21:27

І жертви іншої, як хліби, немає...
або Вчення про Священну Суринію
Зв'язок людини з Богами забезпечується завдяки пожертвам, які людина добровільно призначає Богам. Найважливішою жертвою всіх орійських народів був священний напій. Обряд урочистого пролиття Божественного напою у Вогонь, або на Землю був основою всякого моління і свята. Сам Вогонь є Богом і через "споживання" Ним нашої пожертви, ми поєднуємось з Божеством. Жертводавець спостерігає, як Боги беруть його дарунок, а жрець з допомогою відомих йому символів (колір вогню, напрямок і колір диму, шум крони священного дерева, під яким здійснюється обряд) віщує про майбутнє. У Ведах докладно описана легенда про отримання оріями від Богів священного напою Соми. Культу священної Соми присвячена ціла 9-та книга Ріґведи. Сома – улюблений напій Індри-Перуна. Ним причащаються і воїни перед боєм. Її приготування супроводжується спеціальними молитвами й ритуалами. Орійці вважали, якщо напій виготовлено без молитви й обряду, він не буде мати Божественних якостей.
Подібну легенду має також і Велесова Книга: "А ще хай буде сказано про те, як Квасуро одержав од Богів тайну і впровадив Сурину. А то бо є спраги вгамування і ту мали до Радогощі, щоб Богам радіти і танцювати, віни кидаючи до Сварґи і співами славу Богам творячи. Квасур був сміливим мужем і сильним і про Богів був навчений. А тому Ладо до нього прийшовши, сказав йому залити меди водою й усуряти їх на сонці, себто Суру утворити. А як вони перебродять, то перетворяться в Сурицю і ту пиймо во славу Божеську" (22). Отець же Богумир отримав від Богів повчання, що напій, який виготовив Квасуро, слід називати Суринією. Як видно з опису, обряд приготування напою супроводжувався підкиданням до Неба житнього вінка, що свідчить про духовне значення цього напою, а також час його приготування, вірогідно після жнив.
З яких же рослин виготовляли цей священний напій? "Це є жертва наша мед-сура на дев'ятисилі й шальвії удіяна і на Сонці ставлена на три дні, а потім крізь вовну ціджена, – і та буде наша жертва Богам Права, які є наші Праотці" (24-В). Дев'ятисил і шальвія – відомі нині лікарські трави (за В. Шаяном – шавлія, шалфей; за Б. Яценком – щавель ). Дослідники Ріґведи припускають, що арії, пересуваючись на широких просторах Євразії, використовували різні рослини, які росли на шляху від Європи в Індію. Є етнографічні відомості про український напій під назвою сур, який виготовляли з вівса, а також існує думка про додаток полину, як і при виготовленні пива. Велесова Книга згадує й про овес як пожертву Богові: "Жертву Тобі правимо – овсяне борошно і так співаємо славу і велич Твою" (31).
Мовні дослідження індійської назви сома (хаома) вказують на коноплі, як основну рослину для її виготовлення. Наша назва Сура походить від назви сонця – Сур'я, як і суритися – настоюватися на сонці. Під час обряду Мати Слава приносить русичам ріг, наповнений медом-сурою: "Летить у Сварзі Перуниця і несе ріг Слави, так іспиймо його до кута!" – слова, які жерці промовляють перед обрядом жертвопринесення і причастям до святого напою. Іспити до кута – те саме, що нині називаємо "випити до дна", бо в ріжка дном є кут.
Дошка 4-А розповідає не тільки про те, як виготовляти напій, але й про спосіб вживання священного напою: "Залишимо на суру молоко наше в травах на ніч, натовчемо до нього шавлію й інших трав, як рекли Пра-старотці, і даймо цьому суритися. І пиймо тричі во славу Богів п'ятикратно денно. Бо то наше почитання Богам повинні потребити і треба та буде зв'язком поміж нами". Тричі – за один прийом роблять по ковтку за кожного з Богів Триглава; так моляться п'ять разів на день. Треба – жертва; потребити – принести жертву. При пожертвуванні напоїв та іншої їжі, її з спеціальною молитвою виливають чи кладуть у Вогонь, на Землю, чи у Воду.
До Вогнища також кладуть духмяні трави, пахощі яких при згорянні створюють відчуття урочистості і Божественного ладу: "тому вержемо до огнища трави й клечви Велеса славити..." (уривок 20). Тут, вержемо – кидаємо; клечва – клечання, дослівно "прикраса з трав", засушені трави, які використовувались в обряді Русалій, обов'язково мали бути спалені (викидати їх не можна, так само, як і обрядові вінки).
Християни звинувачували наших Предків русичів у кровожерності, жорстокості, дикості. Неодноразово й нині серед упереджених людей чуємо нарікання на людські жертвопринесення, що нібито побутують у язичників. Велесова Книга достойно спростовує це звинувачення, неодноразово наголошуючи, що Богам даємо лише їжу, яку споживаємо самі: "Слава Богам нашим! Маємо істинну Віру, що не потребує людської жертви. А така діє у варягів, які завжди приносили її, іменуючи Перуна Паркуною, і йому приносили жертву. Ми ж з мішком повну жертву даємо від трудів наших – просо, молоко і тук. Та Богів покормимо ягням на Коляди і на Русалії, в день Ярила і на честь Красної гори. Те Богам даємо на спомин про гори Карпатські" (7-А). Як бачимо, жертвували Богам, те, що вироблено руками людськими (від трудів); тук – жир, масло, як символи багатства, "і жертви іншої, як хліби немає. А ще виноград, і мед, і зерно дають до молінь тих" (26). Таких застережень багато: "Це Боги Русі не беруть жертви людської, ані тваринної, лише плоди, овочі, квіти і зерно, молоко, суру питну, на травах настояну, і меди,— ніколи не живу птицю, ані рибу. Це варяги дають жертву іншу і страшну чоловічу"(24-Б).
Обряди жертвоприношень здійснювали спеціально освічені Волхви-кудесники: "І це всяк Рід правився кудесником, що жертви творив. І всякий Рід мав старого кудесника, який іншим Радогощі давав. І се перший мав на чолі Дажбога, по Ньому ж і творив" (33). Начільні пов'язки із зображенням Сварґи, коловорота – символів Сонця, були особливою відзнакою язичницьких священиків, Волхвів.
___________________________________________________________________________________
Женщина и волчица по сути своей очень похожи. И та и другая - отважны, преданны и заботливы.
Si vis pacem para bellum
хочешь мира - готовься к войне

Вернуться в Книга Велеса

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


@Mail.ru